Fondsenwerving

Uw hulp is onmisbaar voor 4 doelen.

Onze Lieve Vrouw Geboortekerk is goed verzekerd en wordt dus opnieuw opgebouwd. Daarbij ontstaat eenmalig de kans om verbeteringen aan te brengen die niet gedekt worden door de verzekeraar. Met uw hulp proberen wij vier doelen te realiseren die begroot worden op totaal € 200.000,-. Een totaalpakket aan maatregelen om activiteiten comfortabel te kunnen bijwonen de Onze Lieve Vrouw Geboortekerk.

Devotiekapel

Verwachte investering ca. € 15.000

We willen graag onze nieuwe kerk overdag toegankelijk maken, zodat je een kaarsje kan opsteken op ieder moment van de dag.

Sfeervolle ruimte

Verwachte investering ca. € 50.000

Na een viering, een huwelijk of avondwake is het fijn om met elkaar koffie te kunnen drinken. Daarom zal de kerk in tweeën gesplitst worden, zodat er een gelegenheid is om na de viering koffie te drinken. Er zal een keuken gerealiseerd worden in een van de kapellen om dit mogelijk te maken, rouwkapel en een scheidingswand.

Moderne communicatiemiddelen

Verwachte investering ca. € 55.000,-

Onze Lieve Vrouw Geboortekerk zal uitgerust worden met flexibele media-installaties. Geluid voor de vieringen, en ook geluid voor bijeenkomsten, desgewenst te koppelen. Om alles overal zichtbaar te kunnen maken, willen we camera’s en grote LED-schermen op elektrisch verstelbare trolleys plaatsen.

Toegankelijk

Verwachte investering ca. € 214.805,-

Onze Lieve Vrouw Geboortekerk zal toegankelijk gemaakt worden voor minder validen. De nieuwe kerk dient voor iedereen toegankelijk te zijn en niemand uit te sluiten. Ook goed bereikbare ingang voor parochianen hoort daarbij.

© Stichting de groene punt | rsin nummer 8613 33 925 | NL87 RBRB 0200 4948 48 | All Rights Reserved.
Free Joomla! templates by Engine Templates