Doneer nu

Waarom nodig?

Het is noodzakelijk dat de gemeenschap van Hoogmade  bijdraagt aan de herbouw van Onze Lieve Vrouw Geboortekerk. Het is ondenkbaar dat een kleine gemeenschap als Hoogmade dat in haar eentje aan kan. Het Bisdom en de gemeente Kaag en Braassem, waar Hoogmade deel van uitmaakt, zijn ook verantwoordelijk voor de herbouw van dit gemeente monument. Daarnaast is het particulier initiatief van onmisbaar belang. Zonder een duidelijk zichtbare betrokkenheid van particulieren en bedrijven zal het moeilijk zijn om te kunnen rekenen op steun van het fondsen van het Bisdom en gemeente.

U kunt bijdragen door te klikken op WhyDonate. Voor bedrijven hebben we speciale sponsorpakketten op maat ontwikkeld. Bent u geinteresseerd? Laat het ons weten.